۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳

مسئول جبهه فرهنگی مردمی بانوان زنجان:

بانوان زنجانی در کمک به مردم لبنان حماسه تاریخی خلق کردند

بانوان زنجانی در کمک به مردم لبنان حماسه تاریخی خلق کردند

زنجان- مسئول جبهه فرهنگی مردمی بانوان زنجان گفت: بانوان زنجان در قالب برنامه‌های جبهه فرهنگی مردمی و در راستای کمک به مردم لبنان، حماسه تاریخی دیگری را رقم زدند.

سمیه یوسف‌لی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تاریخ نشان داده است که بانوان زنجان همواره حضور حماسی در برهه‌های مختلف داشته‌اند، افزود: امروز نیز بانوان زنجانی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به مردم فلسطین و لبنان، حماسه دیگری خلق کرده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این راه اهدا کردند.

وی با یادآوری اینکه برنامه‌های جبهه فرهنگی مردمی بانوان زنجان از ۱۰ روز پیش با تشکیل قرارگاه سید حسن نصرالله در امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز شد، اظهار کرد: تلاش کردیم در این قرارگاه با فعال کردن رابطان محلات و مساجد و در محلات و روستاهای اطراف، حمایت از مردم لبنان را در راستای اهتمام به فرمان مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

مسئول جبهه فرهنگی مردمی بانوان زنجانر با اشاره به اینکه جمع‌آوری طلا یکی از بخش‌های این برنامه بود که در این راستا نزدیک به ۳۰۰ نفر اقدام به اهدای طلاهای خود به این قرارگاه کردند، ادامه داد: در همین راستا علاوه بر جمع‌آوری طلا، اقلام نقدی و غیرنقدی دیگر نیز جمع‌آوری شد. همچنین یکی دیگر از برنامه‌های این قرارگاه، پویش کلاف مهربانی بود که در قالب این پویش اقدام به جمع‌آوری کاموا شد و بانوان خیر نیز در همین راستا اقدام به بافتن کردند.

یوسف‌لی در ادامه با یادآوری اینکه برنامه‌های این قرارگاه مقطعی نبوده و چادر هلال‌احمر در محوطه امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان کماکان برپا خواهد بود، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این قرارگاه، تشکیل بازارچه مقاومت بود که در قالب این بازارچه اقدام به پخت نان محلی شد که فروش ۲۹ میلیون تومانی از قبل همین نان‌های محلی داشتیم و همین کمک‌ها به طور مستقیم به دست مردم فلسطین و لبنان رسید.

این فعال فرهنگی ضمن اعلام آمار اولیه از حماسه‌افرینی بانوان زنجان در راستای کمک به مردم لبنان، فلسطین و جبهه مقاومت، عنوان کرد: طی این مدت بیش از یک کیلو و ۷۱ گرم طلا، بیش از ۶۳۲ میلیون تومان کمک نقدی، بیش از دو میلیون تومان رد مظالم، کمک ارزی به مبلغ ۱۰۰ دلار، ۴ عدد ربع سکه و یک عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۷۵ گرم نقره، ۲۶ میلیون تومان فروش آش و ۲۹ میلیون تومان از قبل فروش نان و فطیر جمع‌آوری شده است.

کد خبر 6264763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha